9/16/2013

3 days left - Win a giftcard


Om tre dagar hade jag tänkt dra en vinnare till ett presentkort på 200 kr på shoppen Gömda Juveler.
Har ännu inte kommit in några deltagare så jag skriver därför här en liten påminnelse till mina läsare:)


Du har nu chansen att vinna ett presentkort hos dem på ett värde av 200 kr. Kanske du behöver nåt nytt till dig själv, en vän som fyller år eller också så närmar det sig för julklappsinköp:)

Finns enbart två enkla tävlingsregler:

* Gilla Gömda Juveler Fashion på Facebook.
* Kommentera varför just du ska vinna presentkortet.


Tävlingen avslutas på torsdag 19/9. Lycka till!!



1 kommentar :

  1. Oj vad mycket fint det fanns där!
    Jag vill vara med! Jag har gillat på Facebook :)

    Jag önskar att vinna därför jag behöver verkligen något som piffar upp i vardagen. Jag går mammaledig med mitt fjärde barn och är just nu rätt nere då jag har väldigt tankar på olika håll. Hade jag vunnit så hade jag unnat mig nått fint till mig själv som jag sen kan se fram emot att vänta på posten:)

    SvaraRadera