9/10/2013

Work and thoughts

Efter en natt med orolig sömn så är det nu morgon igen och det är snart dags att bege mig till jobbet.
Förstår inte vad det var med mig inatt, men jag vaknade till flera gånger:-/
Försöker vakna till nu med en kopp latte:) Jobb till kl 16 är det som gäller. I eftermiddag så ska vi åka till barnens farmor, hon behöver hjälp med att få bytt ut hennes kylskåp till ett nytt som hon har köpt och hon ville även bjuda oss på middag. Tackar inte nej till det:)

Igår tänkte jag lite kring bloggen. Hade varit kul att köra nåt tema av något slag som återkommer varje vecka. Som tex Veckans mammablogg där mammabloggar får anmäla sig till och sen utser jag en vinnare och så får vinnaren vistas med bild och länk i menyn fram till nästa gång. Eller  kanske nåt som Veckans fråga, där jag tar upp en fråga och tar ställning till vad jag tycker om det och som sen som ni läsare kan ta ställning till och diskutera och skriva och berätta vad ni tycker. Funderar då i första hand runt föräldraskap:)

Vill göra nåt liknande i bloggen som kan vara återkommande veckovis så jag vill gärna höra vad ni tycker!

9 kommentarer :

  1. Så fint med profilbilden och ha en bra dag på jobbet nu. Så gulligt att hjälpa henne samt att hon bjuder på mat =D
    kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt att bli bjuden på middag Skönt att slippa det där med matlagningen ibland och få bli lite bortskämd :)

    Ett veckans tema låter absolut som en bra idé. Och veckans mammablogg tycker jag låter kul. Då kan man hitta till lite nya bloggar kanske som man inte besökt förut :-)
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja...det ska bli skönt och få middagen serverad sen:)

      Kände för att göra nåt kul i bloggen, så jag hoppas det kan bli bra:)

      Radera
  3. I think your idea sounds great for other mum bloggers :)

    SvaraRadera
  4. Anonym9/10/2013

    Skönt att bli bjuden på middag, speciellt efter en natt med dålig sömn!

    Tycker att det låter kul med ett tema, veckans mammablogg låter också intressant. Alla sätt att hitta ngt man missat är ju välkommet ;)

    Cissi
    Http://nastanperfekt.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du tycker det är en bra ide:)

    SvaraRadera
  6. Anonym9/11/2013

    Skönt att bli bjuden på middag, speciellt efter en natt med dålig sömn...
    Ha en fin Onsdag :)

    SvaraRadera