9/20/2013

Lovely Friday


Så skönt med fredag eller vad säger ni?:)
Dagen har varit bra...lugnt på jobbet och sen sluta jag en timme tidigare då jag tog ut komp. Isabelle hade tid på BVC för sin 4 årskontroll, så för att hinna hämta henne och Patrik innan besöket så behövde jag gå ifrån tidigare. Allt gick bra där, hon klara de små testen:) 

Patrik har precis åkt för att gå på disco, när Nico kommer hem så ska vi fixa till nåt att äta. Börjar bli rätt hungrig nu. 

På bilden kan ni se nyplockade äpplen som jag och Isabelle plockade förut från äppleträdet som vi har. Kanske får bli en äpplepaj imorgon av dem...dem är lagom sura och goda. Under första hösten som vi bodde här så gjorde jag samma, sen dess har det inte blivit av att jag har brytt mig om att plocka några äpplen. Men när jag titta på dem när jag hämta posten idag så kände jag mig tvungen:) 
Dumt och inte använda dem till nåt liksom, frukt är ju inte billigt idag så då borde man passa på att använda frukten som finns utanför huset. 

Ville mest kika in snabbt och bara önska er en trevlig fredagskväll

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar