9/07/2013

Fredagsgott och lördagen hittills


Igår myste vi till det med god mat och senare på kvällen så fixade jag friterad banan och glass till oss som ett avslut på fredagskvällen. Hehe...var lite tveksam till att barnen skulle gilla det för dem har inte ätit det innan, men dem smaskade i sig det utan problem:)

Våran lördag hittills har varit som så att jag och Nico under morgonen tittade på The Walking Dead och sen åkte vi till biblioteket för Patrik skulle lämna spel och sen låna nya, efter det så blev det affären så vi fick fylla på kylskåpet något. Imorgon kommer vår första leverans från Linas Matkasse att levereras, ska bli skönt att inte behöva tänka på vad man ska äta under det kommande dagarna sen:)

Sen har vi städat...eller ja, jag är den som mest har städat. Nico hjälpte till med det lilla jag bad hjälp om och sen Patrik fick faktiskt börja med matteläxa. Finns ingen chans för han att hinna om han inte skulle göra nåt nu under helgen. Dem har betydligt mer läxor nu i 5:an, så det gäller verkligen att planera sin tid.
Är en aning trött nu och klockan är som tur är inte så mycket ännu. Sitter med en kopp latte och tänkte läsa bloggar nu en sväng:)

2 kommentarer :

  1. Åh, friterad banan med glass är så gott! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan vara riktigt gott och äta ibland. Var längesen jag åt det, så det var extra gott i fredags *hehe*

      Radera